Jesteś czytelnikem?

Jeżeli czytasz moje wypociny,
dodaj mi trochę adrenaliny.
Napisz mi komentarz,
Żebym wiedziała, że się postarałeś
I nową treść już przeczytałeś.
Miło by również było, '
Gdybym wiedziała ilu Was mnie odwiedziło.
Więc anonimowych proszę,
Aby podpisałi się, choć na wzorzec. :)

Jeżeli czytasz, daj lajka na fejsie, będą tam dodawane informacje o nowych postach :)

https://web.facebook.com/lofreee/?fref=ts

niedziela, 24 stycznia 2016

Z PRZYJEMNOŚCIĄ PRAGNĘ WAS ZAPROSIĆ!

Hej wam, moi drodzy czytelnicy! :)


Jako, iż ten blog został oficjalnie zakończony, (lofreee.blogspot.com) nie mniej jednak, moja twórczość nadal działa
Nie zaprzestanę pisać, więc chciałam was serdecznie zaprosić na blogi, które prowadzę, ale o najważniejszym tutaj! 

http://w-sidlach-zniewolenia.blogspot.com/ 


Jest to blog, który piszemy razem z moją przyjaciółką, autorką Kasyczi (kasyczi.blogspot.com). 
Zupełnie odmienna tematyka, niż naszych blogów, albowiem stworzyłyśmy coś, co tak naprawdę nie miało ujrzeć światła dziennego. Był to pomysł zupełnie spontaniczny, ale więcej o pomyśle na blogu. Więc jak już zaczęłam, to chcę was tam zaprosić. Nasza koncepcja zaczyna się erotyzmem, ale nie będzie to opowiadanie erotyczne. Owszem, znajdzie się w nim dużo scen seksu, ale reszta będzie... Można powiedzieć, że to, co powstaje będzie połączeniem erotyzmu z... Kryminałem. Tak, dobrze czytacie. Kryminałem.  :)  

Nie ukrywajmy, bardzo zależy nam na waszych komentarzach i oczywiście na waszych opiniach!  <3 Każda część będzie napisana na czystym spontanie, zdania, które powstają są... Nietypowe, a sytuacje wynikają czysto przypadkowo, ponieważ każda z nas nie wie, co napisze druga.  :) 

Autorka LOFREE. Patyy

A tymczasem zapraszam wszystkich do komentowania, oceniania, wyrażania swojej opinie, udziału w ankiecie oraz dodawania do obserwowanych! Zależy nam bardzo! Przecież, my byśmy nie istnieje, jeżeli nie istnielibyście wy. 

(lofreee.blogspot.com)
(w-sidlach-zniewolenia.blogspot.com)
(arrowksiazka.blogspot.com) 

Oraz blog Kasi: 
(kasyczi.blogspot.com)

Buziaczki :*:*  Patyy! 

2 komentarze:

  1. Eeeee taka uwaga... gdzie moja druga cześć Lofreee? ;o Miałaś napisać o dzieciach... Z tego wynika, że nie będzie! Zrób ankietę, wyeksponuj ją i niech publiczność zaecyduje, że masz pisać 2 cz. a nie obijać się i zamknąć ten rozdział. Dawaj ankietę i zaczynaj pisać 2 cz. Lofreee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Wasz blog już zajrzałam, przeczytałam i naprawdę mi się podoba! Jednak do Lofree mam duży sentyment i bardzo bym chciała byś kontynuowała opowieść. :)
    PS. 13 rozdział już jest!

    OdpowiedzUsuń