Jesteś czytelnikem?

Jeżeli czytasz moje wypociny,
dodaj mi trochę adrenaliny.
Napisz mi komentarz,
Żebym wiedziała, że się postarałeś
I nową treść już przeczytałeś.
Miło by również było, '
Gdybym wiedziała ilu Was mnie odwiedziło.
Więc anonimowych proszę,
Aby podpisałi się, choć na wzorzec. :)

Jeżeli czytasz, daj lajka na fejsie, będą tam dodawane informacje o nowych postach :)

https://web.facebook.com/lofreee/?fref=ts

środa, 23 grudnia 2015

Święta, Święta, Święta wszędzie, co to będzie, co to będzie?!


 Jako, że właśnie dziś jest ten przed wigilijny wieczór, chciałam Wam złożyć serdeczne życzenia.

Niech leci do was masa ciepłych i miłych słów, skierowanych ode mnie. 
Mam nadzieję, że wasze święta będą wyjątkowe i magiczne. Pachnące pysznościami, jak serniczek, makowiec czy też pierniczek. Że na waszym stole zagoszczą pięknie przystrojone stroiki, wsród dwunastu tradycyjnych i większej pewnie ilości mniej tradycyjnych potraw. Mam również nadzieję, że Mikołaj będzie w tym roku wyjątkowo hojny i pod choinką zostawi wam, wasze wymarzone prezenty, a może nie tylko przedmioty, ale również coś wyjątkowego.

Muszę się pochwalić, że dzisiaj popłakałam się ze wzruszenia. Pierwszy raz w życiu, ktoś o mnie pamiętał będąc na odległość, co sprawiło mi wielką przyjemnośc. Moja przyjaciółka, pokazała mi, jak bardzo jestem dla niej ważna, za co serdecznie jej dziękuję. Dzięki niej, pierwszy raz w życiu, dostałąm od kogoś prezent niespodziankę, podarowany z głębi serca. Również dzięki niej okazało się, że jestem totalnie bezmyślnym i głupim człowieczkiem, któremu nawet nie przyszło do głowy, że istnieje coś takiego, jak poczta czy też kurier, dzięki czemu poczułam się totalnie głupia i nieprzyjacielska. Ale jednak, mimo wszystko dziękuję Ci Kasiu, za to, że o mnie pamiętałaś, i sprawiłaś mi największą przyjemność, a jednocześnie niespodziankę, jaką dostałam w życiu. 
Serdecznie zapraszam na jej blog, którego z chęcią czytam, bo kobitka ma talenta! kasyczi.blogspot.com

A tym czasem, jeszcze raz życzę wszystkim wesołych świą ! Buziaczki kochane:)

3 komentarze:

  1. Ojej... <3 Aż ja się wzruszyłam <3 Nie ma za co. Tylko pamiętaj, że ja nie lubię prezentów i to będzie dla mnie dobry prezent, że ty się ucieszysz, a nic mi nie przyślesz. Nienawidzę dostawać prezentów! Głupio się wtedy czuję, a nienawidzę tego uczucia. <3 Tobie też wesołych. Mam nadzieję, że kochanek wróci i nie będziesz sama. Jak coś to wbijaj <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróci po świętach :D :) A w święta będę siedzieć u babci :D oh, nooo... :)

      Usuń
  2. Ojej... <3 Aż ja się wzruszyłam <3 Nie ma za co. Tylko pamiętaj, że ja nie lubię prezentów i to będzie dla mnie dobry prezent, że ty się ucieszysz, a nic mi nie przyślesz. Nienawidzę dostawać prezentów! Głupio się wtedy czuję, a nienawidzę tego uczucia. <3 Tobie też wesołych. Mam nadzieję, że kochanek wróci i nie będziesz sama. Jak coś to wbijaj <3 :*

    OdpowiedzUsuń