Jesteś czytelnikem?

Jeżeli czytasz moje wypociny,
dodaj mi trochę adrenaliny.
Napisz mi komentarz,
Żebym wiedziała, że się postarałeś
I nową treść już przeczytałeś.
Miło by również było, '
Gdybym wiedziała ilu Was mnie odwiedziło.
Więc anonimowych proszę,
Aby podpisałi się, choć na wzorzec. :)

Jeżeli czytasz, daj lajka na fejsie, będą tam dodawane informacje o nowych postach :)

https://web.facebook.com/lofreee/?fref=ts

czwartek, 31 grudnia 2015

 A więc, to już dziś. 

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak czas szybko mija?
Jak ważna w życiu jest każda, najmniejsza chwila?
Ja nigdy się nie zastanawiałam, ale dziś Sylwestra doczekałam.
Gdyby nie fakt ten, moi mili, że z roku na rok młodsi się nie robimy,
Nie liczyłabym godzin i czasu, ale znów wokół Nowego Roku jest tyle chałasu...


Więc i na mnie przyszła pora, by życzyć Wam kasy wora.
I miłości bez liku i codziennego, codziennego fiku-miku!
Przywitania Sylwestra pijanego, bo nie wypada widzieć go trzeźwego,
Trzech Króli spotkania, ale kadzidła z nimi nie jarania!
Niech i was w tym Walenty odwiedzi, najlepiej z różą i z kieliszkiem szampana.
Pożniej niech każda panna na dzień kobiet dostanie tulipana.
Niech też Zając o Was nie zapomni i jajka ugotuje, słodyczy przyniesie górę!
Pożniej zdajcie prosze ładnie te głupie matury, bo to przepustka do wielkiej fortuny (jasne xd:)
Pożegnajcie szkolny rok cały  i  przywitajcie wakacje - bo to czas wspaniały.
Każdy moment wykorzystajcie lata, bo ciepło tak szybko ucieka ze świata.
Później, Was proszę, wróczcie grzecznie do szkoły, bo czas w niej jest super wesoły.
Dla osób, takich jak ja, gdzie ich nauka już nie trwa - życzę w pracy samych sukcesów
I urlopu udanego, byle nie czasu straconego.
Kolejnym krokiem następnego roku, będzie uprzywilejowanie tego u Twojego boku.
Niech Ci nasi mężczyżni mają słodkie miny i dostaną prezenty, które se wymarzyli.
I każdy z nas niech o urodzinach zapomnie, bo wiek to tylko liczba, bądźmi zgodni.
I kolejne Święta niech będą razem spędzone, z rodzinnym, i nie tylko, ciepłym gronie.
A za rok znów tutaj się spokamy i na wzajem, o rok starsi, życzenia sobie poskładamy! 



To były takie życzenia n aprzywitanie, a teraz, Drodzy Panowie i Drogie Panie, z tego miejsca, gdzieś tam na Świecie, chcę podziękować pewnej kobiecie i jeszcze jednej wspaniałej, które o tej stronie nie zapomniały. Bardzo dziękuję Kasiu wspaniała i Tobie Carrie, panno doskonała - że odwiedzacie mojego bloga i komentuujecie, jesteście najlepsze, najlepsze na świecie!! Dzięki Wam to strona istnieje i to przez was się śmieje, że moje głupie wypociny są czytane przez jakieś dziewczyny. Buzi wam daje i szczęśliwego nowego roku życze!




To teraz ogólnie, podziękować wszystkiem odwiedzającym chciałam, bo bardzo się z tego powodu rozpisałam. Nie mam pojęcia czemu, ale wiersz skończyć pisałam a dalej, cholera, rymowałam!
Ale na bok te żarciki, teraz przejdziemy do statystyki. 2065 Wyświetleń w tym roku miałam, a blog od listopada zakładałam. Może dużo to nie było, na dupę wasnie powaliło, ale jednak podziękować chiałam i w przyszłym rou, tak z dziesięć tysięcy więcej bym chciała. Buzi kocham was mordeczki idzcie napoić swe rzołądeczki!!


Patyy :D

4 komentarze:

  1. Ooo słodkie. Ale żeś się narymowała xD super wierszyk. Tobie życzę dużo weny i wydania książki xD Zapału, szczęścia, szmalu i wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów teraz. Serio. o.O
    Chętnie poczytałabym jakieś Twoje wiersze!
    Szczęśliwego Nowego Roku i dużo, dużo weny do kontynuowania opowieści o cudownych lofree! <3
    Zaszczyt mnie kopnął w dupę, że tak miło mnie wspomniałaś! *_* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeehe, nie ma za co :) No ja piszę dużo wierszy, znaczy pisałam, bo ostatnio je porzuciłam, ale nadal, co jakiś czas coś wydrukuję :)

      Usuń
  3. Zapraszam serdecznie na Miniaturkę NR 2 mojego autorstwa, noszącą tytuł "Neonowe Air Max'y".

    http://dariusz-tychon.blogspot.com/2015/11/neonowe-air-maxy.html

    Przy okazji jeśli mam u ciebie na blogu jakieś zaległości, to bardzo za nie przepraszam, ale istnieje możliwość, że nigdy nie będę z twoim opowiadaniem na bieżąco, jednak nie ma się co martwić - nie porzuciłem go. Postaram się wpadać w miarę regularnie, od czasu do czasu, gdy czas pozwoli i ochota mnie chwyci. Obiecuję czytać swoim tempem i zawsze zostawiać prywatną, szczerą opinię, w postaci komentarza, jeśli tylko z twojej strony spotyka mnie to samo.

    Pozdrawiam i spóźnionego - szczęśliwego, zdrowego, bogatego, pełnego bliskich osób, rozrywki i twórczej weny Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń